„Taniej zasilasz bak” – wspólna akcja marek Energizer, Wilkinson i Statoil

150x110

Energizer oraz Wilkinson rozpoczęły nową kampanię promocyjną „Taniej zasilasz bak”, w ramach której klienci kupując paliwo na stacjach Statoil mogą uzyskać rabat w wysokości 15 groszy od ceny każdego litra zakupionego paliwa. Warunkiem uzyskania rabatu jest zakup promocyjnych produktów marki Energizer lub Wilkinson.

Akcja obejmuje promocyjne produkty marek Energizer (baterie, akumulatorki, latarki i ładowarki) oraz Wilkinson (maszynki jednorazowe i systemowe do golenia). Przy zakupie promocyjnych produktów klienci mogą uzyskać na stacjach Statoil rabat w wysokości 15 groszy od ceny każdego litra zakupionego paliwa. Promocją objęte są wszystkie paliwa dostępne na stacjach Statoil: EuroSuper 95, Suprema 98, Supra Diesel, Diesel Gold oraz SupraGaz. Prowadzona przez marki Energizer i Wilkinson kampania odbywa się pod hasłem „Taniej zasilasz bak” i jest akcją ogólnopolską. Produkty Energizer i Wilkinson zawierające kupony promocyjne będzie można nabyć w ok. 20 tysiącach punktów sprzedaży w całej Polsce. Kupony promocyjne będzie można realizować na stacjach Statoil do 30 kwietnia 2014 roku

- Firma Energizer rozumie potrzeby kierowców i stara się wyjść im naprzeciw - mówi Beata Kozieł, Senior Brand Manager. Wspólna akcja ze Statoil ma na celu obniżenie kosztu zakupu paliwa, co zgodne jest z naszą misją szerzenia pozytywnej energii. Zaangażowanie firmy Energizer jest elementem programu, który firma realizuje będąc jednym z największych producentów oraz globalnym liderem w branży baterii, akumulatorków, ładowarek oraz latarek. Maszynki do golenia marki Wilkinson znane są między innymi z innowacyjnych rozwiązań takich jak elastyczne ostrza, które dopasowując się do kształtu golonej powierzchni sprawiają że golenie jest szybkie, łatwe i przyjemne.

- Dokładamy starań, aby ceny naszych paliw były atrakcyjne. Rozpoczynając akcję z firmą Energizer, chcemy dodatkowo nagrodzić naszych wspólnych klientów, oferując im jeszcze tańsze paliwo -  mówi Rafał Droździak, Kierownik ds. Rozwoju Kategorii Paliw w Statoil Fuel & Retail Polska.

Promocja prowadzona będzie na 245 oznaczonych stacjach Statoil z wyłączeniem obiektów działających pod logo 1-2-3. Rabat dotyczy zakupu maksymalnie 80 litrów paliwa w ramach jednej transakcji, przy czym każdy kolejny kupon promocyjny uprawnia do uzyskania zniżki przy następnym zakupie. Rabat nie łączy się z innymi promocjami i nie dotyczy płatności kartami paliwowymi.

 

Szczegółowy regulamin promocji, która potrwa do 30 kwietnia 2014 r., dostępny jest na www.statoil.pl, www.rabatnapaliwo.pl, na stacjach paliw oraz w siedzibie organizatora.

 

Wsparcie agencji
Linię kreatywną kampanii Taniej zasilasz bak przygotowała agencja Pro-Creation. Za realizację działań Public Relations odpowiada agencja studio PRowokacja (www.studioprowokacja.pl). Do zadań agencji należą całościowe działania media relations. Akcja będzie wspierana dedykowanymi materiałami POS oraz działaniami promocyjnymi w internecie. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC. Za produkcję materiałów POS odpowiada agencja BTL Cocoa.